Nytt och fräscht.

Jag är en sån människa som är rastlös ända in i själen. Så alltså gjorde jag om min blogg igen, för ungefär 10e gången det här året. Aldrig nöjd. När det gäller design. Saker jag faktiskt ÄR nöjd med i livet:

1. att jag flyttade till Stockholm och blev kvar.
2. att jag träffade Johan och blev kär och det var besvarat.
3. att jag fortfarande är den jag är och inte har fallit i "hipsterträsket" och går över lik för att flytta till Söder...
4. jag trivs med andra ord utanför tullarna och det är jag nöjd med.
5. att jag tar tag i min sjukdom och inte bara låter mitt huvud vara uppfuckat.


Saker jag är mindre nöjd med (varför har jag en känsla över att den listan kommer bli längre?):

1. att mina kläder har krympt, för att jag har blivit större.
2. jag saknar mina vänner och hade helst sett att de flyttade med mig till Stockholm.
3. att jag sjabblade bort mitt jobb. (Men jag tar ju tag i mitt problem nu så..)
4. att min självdisciplin är nere på noll. Till och med under noll.
5. ja, mitt självförtroende också. Det är kass.


Jag skar ner de dåliga sakerna till 5 stycken. Inte illa!
Ikväll blir det inhandling av mat till midsommar. Det blir inte Hammarby Sjöstad, det blir Nälsta istället. Hus, grill, öl. Gött.
Och peppen är total för Jenny har bestämt sig för att följa med upp till Stockholm 3 juli! Yey!

Kommentarer
Postat av: JennyS

Ja! Peppen ÄR total!

Jag är så nöjd att jag kunde vara ledig på fredagen oxå, så vi kan umgås deluxe!

2009-06-18 @ 12:03:22
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Sara

Och jag är så ASPEPPAD att det inte finns. Blir ju alldeles till mig i trasorna så här innan midsommar. Typiskt surt är ju att det är just den helgen när allt annat händer också. Fast grejen är ju den - att det är ju ni!! Och vi tre i stockholm. Kan det bli annat än alldeles fucking förjävla fantastiskt!? (eller en katastrof... )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0