Just another sunny friday.

DAGENS KLÄDSEL: Prickig kjol från Monki och min nya bikiniöverdel. Trosor också. Fula..
DAGENS FRISYR: Ostylad som bara den! Senare får det bli tofs samt håret bakåt.
DAGENS HÄNDELSE: Att Michael Jackson har dött är det väl fan ingen som har undkommit. Tjöta..
DAGENS LÅT: Jag har en känsla av att dagens låt än en gång kommer att bli Friday I'm In Love med the Cure.
DAGENS VILL HA: PÄRLPLATTOR! Och pärlor. Och tejp. Och senare en stor jävla Cuba Libre!
DAGENS PLANER: Åka till Swahili Bob's med JohanL, sen hitta till Panduro någonstans.
DAGENS SAKNAD: Meh, Johan såklart. Alltid.
DAGENS MISSLYCKANDE: Kaffet blev inte så jävla gott du..
DAGENS LÄNGTAR TILL: Nästa fredag då mina bästa kommer hit! Samt till slutet av juli. Bröllop sen Rivieran. Mmm..
DAGENS TÄNKER PÅ: Min mage. Kan den inte bara sjunka ihop av sig själv? Bah..
DAGENS VILL SE: Twilight. Ja faktiskt. Har inte alls varit sugen förrän just nu. Men jag tycker fortfarande att han är överskattad. Snubben som alla tycker är döööödshet. 
DAGENS DUMMASTE: Att jag gick upp klockan 07:30. Varför?
DAGENS TRÅKIGASTE: Ingen online på msn förrän vid elva, tolv. Tydligen..
DAGENS ROLIGASTE: Det kommer bli jävligt roligt att se England spöa Sverige i U21-EM ikväll, ha ha ha..
DAGENS FINASTE: Johans rygg. Brunbränd och fin!
DAGENS FAVORIT: Echinagard.
DAGENS KÖP: Ingenting än så länge.
DAGENS GODIS: Äggmacka. MED anledning, hehe..
DAGENS HUMÖR: Än så länge ganska hyfsat.
DAGENS AVSLUT: Because I'm dead, I'm dead, you know it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0