INSANE!

Nej, jag åkte in Insane. Inte heller Jetline för den var avstängd, så jävla typiskt! Så vad kunde jag åka? Vilda musen blev det. Och Lustiga Huset. Och Blå Tåget. Jag är en jävla pussy när det kommer till åkattraktioner.. Hur kan man gå från nästan helt orädd till livrädd på bara några år? Antagligen för att man blivit vuxen och läser tidningar och kollar på nyheterna varje dag och se all förödelse i världen. Och istället för att ta ett djupt andetag och njuta av den där sköna känslan i maggropen, som man får av t.ex bergochdalbanor, så tänker man "nej men gud, jag DÖÖÖR om jag sätter mig i den där saken".
Rädd för att vagnen helt plötsligt ska flyga ur sitt spår och man slår huvudet i asfalten och dör på fläcken. Rädd för att hela skiten ska rasa ihop. Rädd för att den ska gå sönder och stanna allra längst upp så man får klättra ner.
Gud vad fjantigt. Dör man så dör man. Eller ska man strunta i sånt där och njuta av livet på fast mark istället? Ja, jag dör nog hellre av att sätta en bit Centerchoklad i halsen medan jag njuter av utsikten över Södermalm..

Men jag tycker nog allt att min bild på Insane blev väldigt fin:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0