I must break you!

Haha, fan vad roligt det var att logga in på Facebook idag och se allas bakfyllekommentarer. I går handlade allt om pepp, öl, fotboll, sill, partytält, nubbe, finklänningen och allt annat som hör midsommar till. I dag var det inte lika roliga miner. "Alkohol borde förbjudas", "...har sett bättre dagar" osv..
Jag mådde inte så bra när jag vaknade upp i morse. Men efter två alvedon, 5 glas vatten och lite slumrande till Formel1-kvalet i soffan så mådde jag lite bättre. Inte alls så som jag trodde att jag skulle må när jag igår satt och smuttade på fruktdrink efter fruktdrink. Det var en mysig kväll igår, trots regn. Vi hann i alla fall grilla. Sen vart det matkoma och efter desserten kom spriten fram och då var det liksom kört. Jag och Johan sov hos Johans morsas hus vilket låg alldeles runt hörnet från det huset vi festade i. Perfekt. Kom i säng vid halv 5 kanske? Minns inte riktigt..

Nu är jag hemma, Johan har åkt i väg till en ny fest (nykter ska han vara dock. Bra där) och det var sjuuukt skönt att byta om till myskläder. Jag ska snart duscha och sen ska jag kolla på Rocky IV.

Det här motivet tryckte jag upp på en tygbit och gav till mitt hemska ex i London. Jag hoppas han har slängt den. Han förtjänar inte nåt så vackert som Ivan Drago på sin jacka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0