Ett verkligt misslyckande.

Nej. Pilates var inget för mig. Första övningen gick bra. Andra gick åt helvete, tredje också. Jag gav upp. Pilates är säkert bra, för de som redan är smala och starka. Men för mig och min mage är det nog bättre att jag sysselsätter mig med något annat. T.ex promenader. Det är väl det enda jag kommer att få göra de närmsta veckorna. Satans, jävla promenader som jag aldrig kommer iväg på. Tack världen, att just jag skulle få den här jävla sjukdomen de kallar depression! TACK!

Kommentarer
Postat av: Candra

Pilates är annars väldigt bra, finns enklare versioner. Den jag kör går ut på att man ska andas rätt och hålla in magen. Det blir lättare men jag antar att man måste hitta något som inte tar emot, annars kan du ju alltid köpa vikter att ha runt benen när du är ute och går. Det ger ju lite extra motstånd.



Kram på dig gumman

2009-06-09 @ 14:35:37
URL: http://dontbother.com
Postat av: Candra

Btw, se det inte som ett misslyckande, se det som en prövningsperiod!

Det låter bättre :-D

2009-06-09 @ 14:36:33
URL: http://dontbother.com
Postat av: becca

klart att man inte är ett proffs första gången man testar nåt nytt. Ge inte upp med en gång. testa ett par gånger till tycker jag=)

2009-06-09 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0