Black or white.

Jaha.
Surfar in på aftonbladet.se och möts av en gigantisk bild på världens kanske mest kända människa, fast nu är han död, står det. Min första tanke var "oj vad alla ska bli sura nu som inte får se hans sista turné". Ganska hemskt att det är det första man tänker. Jag lyssnade lite på Michael Jackson när jag var yngre. Har alltid tyckt om Bad och Thriller. Men mer än så är det väl inte. Jag har alltid trott att han varit skyldig till pedofili, jag har hånat karln för sina oförskämt dåliga plastikoperationer. Och nu är han död så nu får man inte håna honom längre. Nu ska alla gråta och köpa ännu fler av hans skivor och bla bla bla..
Jag har alltid tyckt att Michael Jackson varit totalt överskattad. Och det kommer jag alltid tycka. Men ja, RIP för fan..
____________________

Förresten, till något helt annat.. Ett av Sveriges mest pinsamma tv-ögonblick MÅSTE ju ändå vara när Benjamin och Marie Picasso förlovar sig inne i Big Brotherhuset! Stackars söta Marie har inget att säga till om när storebror fixar röda ballonger, rosenblad och levande ljus på vägen till jacuzzin och med champagne på kylning, och Benjamin drar fram ringar ur en liten ask, framför tusentals tittare. Och sen, som om all den skiten inte var nog, efter att de har satt på varsin ring så spelar storebror "bröllopsmelodin" ur högtalarna. PIIIIINSAAAMT!!! Fy fan..
Jag tycker min och Johans förlovning var precis lagom. No big fuzz. Bara han och jag och månen på Kreta. Jag i min Hammarby-tisha och Johan i sin kepa. Lovely.. Snart ett år sen. Sjukt.. Fast bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0