Å grilla!

Godmorgon alla! Det är midsommaraftons dag, klockan är cirka 11:40 och temperaturen ligger på 18,9 just nu. Det är växlande molnighet och det ser ut att blåsa en del. Visst är det underbart att bo i Sverige?!
Jag som trodde att det bara var Borås som blev terroriserat utav regn varenda midsommar, men det visade sig nu vara fel.
Igår ringde min kusin och skröt om strålande sol och stek på stranden. Han befann sig i Halmstad. Det kanske är där man ska vara.. Fast helst inte. Per Gessle kommer ju därifrån. Jag bad min kusin att leta upp hans hus och bajsa i trädgården. Det skulle inte förvåna mig en sekund om han verkligen gör det. Tokiga unge!

Senare beger vi oss till Nälsta. Innan dess ska jag duscha, fixa mig iordning (blir inget fancy idag.. orka..), skära till mina grönsaker och lägga dem i marinad. Det var väl det. Kommer nog bli en trevlig kväll, inte för mycket folk och långt bort från stadens alla ljud och oljud. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0