Uhm..?

Alltså, ja, jag älskar dokusåpor. Och ja, jag tittar på repriserna av gamla Big Brotheravsnitt. Och jag kan inte sluta förundras över hur de beter sig i det huset. De visas 24 timmar om dygnet på antingen tv eller på internet och ändå så blir det full fart framför speglarna när det är dags för direktsändningen en gång i veckan. Eller som i det avsnittet jag tittar på nu, då de i ett uppdrag ska gå tillbaks till typ 1700-talet och tjärna smör och stoppa korv, och de måste ta ut allt smink från huset.
Då blir Kitty Jutbring fly förbannad och säger att hon är tokful utan smink och vägrar vara med på det uppdraget, fastän svenska folket ser henne varje morgon och kväll utan smink. Förstår dem inte det? Att de faktiskt syns hela tiden och inte bara på direktsändningen? Herregud..
Och en skandal i sig är ju att Kitty Jutbring säger att hon är ful. En osanning utan dess like.


Om mindre än en månad är vi på Rivieran. Fy fan va gott.
Dock några storlekar större än när den här bilden togs. Damnit!

Och jag vill ha tillbaks min hårfärg. Blööööh..
JAG ÄR ALDRIG NÖJD! Hahaha..





Kommentarer
Postat av: erika

haha, det där med hårfärg är rätt roande :)

jag ska försöka tokfärga mitt nu till rätt färg, livrädd att håret ska ramla av av blekningarna, haha!



tycker du är grymt fin som du är nu, vet att det är lätt att hnäga upp sig på gamla kort och hur man har sett ut, men tro mej, du är fan hottie! :)

2009-07-02 @ 10:47:10
URL: http://melodiesanddesires.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0