Thursday.

Eftersom jag inte trodde att jag skulle få ta med mig min egna kamera in i Globen så åkte Johans kamera med istället. Inte riktigt lika bra zoom som min. Men visst ser man att det är Brittan..


the Big Apple Cirkus (tror jag att det var)




Och igen:




BRITTA!




Again..




Haremklädsel...




Räcka ut tungan..




Ze Globe..



Innan vi gick in vart det kändisspotting också. Jag såg Rebecka Hemse, hon som spelar Becks dotter bland annat. Jag var nära att säga hej. Damn these kändisar!
Sen såg jag två tredjedelar av EMD. Jag ville gå fram och sparka D'et i huvudet. Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha. Jag anar ett hat mot D:et :)

2009-07-16 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0