Örebro nästa!

Helgen var suverän. Det kändes sjukt bra att ha båda mina bästa i Stockholm trots att helgen kändes som bara några timmar lång. Vi hann i alla fall med att dricka kopiösa mängder alkohol, spela Buzz, bada, hänga på Carmen, egoposera, göra smycken av plastpärlor, snacka skit.. Ja. Sånt som tjejer gör helt enkelt.
Igår när jag kom hem igen efter att ha sagt hejdå på stationen kändes det grymt tomt. Och jag saknar verkligen att ha i alla fall en riktigt nära vän här i stan. Att inte behöva känna sig konstig eller obekväm med en vän är så otroligt viktigt! Och jag saknar det. Som fan..

Idag har jag bara varit TRÖTT.. Sjukt trött. Vaknade runt åtta av att arbetare i huset mitt emot slipade något ute på balkongen. Och det ekar som fan mellan de två husen så ljudet som kanske inte var så farligt blev tusen gånger värre. Och som grädde på moset började ungjäveln i lägenheten bredvid skrika. Och som körsbäret på toppen av moset med grädde var att jag fick dundermensvärken från helvetet. Så jag har legat i soffan och försökt sova större delen av dagen.
Tills Lovisa ringde och frågade om jag ville ses en sväng. Hon åker ju hem imorgon och det vore nice att passa på att ta en fika.
Jag måste bara skärpa till mig. Ta en dusch, något att käka.. Suck..
Det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: dagger deb

Betyder det att du var på Have Heart igår?



Jag tror att jag träffade dig på Dead Fest något år.

2009-07-07 @ 13:07:58
URL: http://jagstannarhellrehemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0