Määäh..

Kollade smhi.se precis, som jag gör varje dag nu i hopp om att få se temperaturen sjunka en aning. Fast nu när jag såg skiten så blev jag inte alls glad. Fredag kväll: regn. Lördag: regn. What the fuck?  Vad hände nu med mina bad- grill- hänga i park-planer i helgen? Surt.. Men jag tror nog att vi klarar oss i alla fall. Sålänge det finns alkohol i kylen så är det lugnt.

Idag var det inte mycket med mig när jag vaknade. Kände mig förkyld och febrig och inte alls på humör. Kollade på He's Just Not That Into You som jag brutalt hänsynslöst och olagligt hade laddat ner. Den var klockren men som alla amerikanska filmer slutade den sjukt cheesy, men den var faktiskt så bra att jag inte ens brydde mig om det faktum att Ben Affleck var med.

Efter det drack jag lite kaffe och kände mig lite bättre, så jag drog till Vällingby i hopp om att hitta något somrigt som jag faktiskt passar i, alternativt ett par schyssta flipflops, men utan större framgång. Så jag köpte en halv vattenmelon och de nya chokladkakorna från Göteborgskex istället, gick hem och däckade i soffan.

Det är rena bastun här inne alltså. Lite regn vore ganska schysst ändå..



Kommentarer
Postat av: Sara

Äh. Klart det inte regnar. Jag tar med mig baddräkten iaf.

Puss

2009-07-01 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0