Love me, hate me. Say what you want about me..

Jo men jag var ju och såg Britney Spears i Globen igår. Många av er kanske tycker att det var konstigt men ärligt talat så tycker jag att Britney är grym. Och igår när jag såg henne skaka rumpan på den runda scenen så kunde jag inte hindra en pyttetår att smita ut från ögat. Jag tänker på all skit hon har fått stå ut med. Drogproblem, vårdnadstvister, paparazzis ÖVERALLT, hån och glopord från media så fort hon går upp ett kg.
Jag har aldrig sagt ett ont ord om damen i fråga, för jag tycker så jävla synd om henne. Och att hon har lyckats komma upp ur hålan hon var nere i ett tag och nu gör succé världen över åter igen är hårresande fantastiskt!
Konserten igår var inte det bästa jag sett. Men en härlig upplevelse var det allt. Trots att hennes cirkusartister och dansare stal showen ibland och att Britney är tusen gånger snyggare som blond.
Bäst var låten Toxic och balladen Everytime då hon faktiskt sjöng live. Annars var det playback för hela slanten och jag antar att det tog bort charmen en hel del. Fast hur det hade låtit om hon hade sjungt live och dansat samtidigt vettefan, antagligen för jävligt.
Lyckades smuggla in Johans kompaktkamera (kunde lika gärna tagit med min, snubbarna vid ingången kollade inte särskilt noga. Tänk om jag hade haft med mig en bomb in..) och tog ett par foton. Fick väl ett eller två helt ok foton. Lägger upp dem här sen.

Nu lyssnar jag på Foo Fighters, ska snart göra mig lite kaffe. Sen ska jag dedikera den här dagen åt tvätt och träning. Tjo!

Kommentarer
Postat av: erika

aw,,gulle dej!

som du skrev, fan vad synd att vi inte bor i samma stad, snacka peppen! men vi kanske kan peppa varandra genom bloggarna, mattips & sånt? för det är jag urdålig på, har dock lyckats få ihop en hel vecka nu med NYA maträtter jag aldrig gjort förut, det kanske bara krävs lite ork att styra upp en matlista? :)

2009-07-15 @ 13:24:39
URL: http://oviktig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0