Je vais à des palmiers et des plages. Ce n'est pas vous.


Då var klockan 18:25, jag är seg.
Istället för att gå upp klockan 07:00 när väckarklockan ringde i morse somnade jag om och njöt av min karls varma famn några timmar till. Gick upp vid 11. Inte bra. Jag tänkte ju bli sådär härligt trött NU så man kunde gå och lägga sig och gå upp igen vid kanske 01:30. Men nu funderar jag på om det inte är bättre att vara vaken istället.
(Med tanke på att planet går 06:45, vi måste vara där runt 05:00, ska plocka upp Rickard och Rebecca i Hägersten innan dess, samt ta oss till Arlanda, parkera bilen och få skjuts till terminal 2, puh..)
Vi får väl se.
I nuläget känner jag min lugn inför flygresan. Försöker att tänka positivt. Såsom att det är farligare att åka bil och det är större risk att bli knivhuggen på stan än att det skulle hända något när man flyger.
Sen tycker jag ju om att flyga. Starten är grym. Utsikten över molnen är makalös. Jag gillar att all mat, dryck osv är i miniatyrformat. Ah, jag överlever ju. Herregud! Jag ska ju ner till solen och palmerna. Croissanter. Baguetter. Baskrar. Scarfs. Mustascher. Cigariller. Aaah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0