Jag dansar aldrig nykter.

Vilken jävla dag.. Jag orkade faktiskt ta mig in till stan i alla fall! Fikade i Gamla Stan, där allt är dyrt och turisterna är för många. Blöh.. Men det fick duga för idag. Sen började jag känna av min panikångest och var tvungen att ta omvägar hem. Istället för att sitta på tbanan i 30 min så åkte jag med tbana till Hornstull och tog därifrån bussen över till Fridhemsplan och sen tbana resten av vägen. På det sättet så kan det kännas bättre att åka kommunalt, jag vet ju att jag egentligen borde stå ut men ibland orkar jag inte helt enkelt..

Jenny har lagt upp en bild från helgen, som jag hänsynslöst snodde nu. Hoppas på att jag får några fler imorgon. Min kamera vill liksom inte vara med längre. Dessutom har mitt fotointresse svalnat lite. Jag behöver en bättre kamera helt enkelt. Ingen som vill köpa en Olympus E420 åt mig? Please..?

Jag och mina bäääästa:



Kommentarer
Postat av: JennyS

Och det var hemskt tomt utan er med. Ikväll ska jag skicka alla bilderna till dig, Pussss

2009-07-07 @ 08:42:23
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0