I've been home all summer.

Just nu känner jag för att gråta rakt ut, högt och hämningslöst. Svårt att andas har jag också.
Min bekant i Belgien skrev till mig på Facebook och sa att the Get Up Kids ska spela i där i augusti. Jag bröt ihop. Sen mådde jag ännu sämre när jag såg att de även ska spela i London dagen innan. (Lite lättare att åka till London för att 1; jag älskar stade och jag hittar bra där och 2; jag kan bo gratis på i alla fall två ställen)
JÄVLA KUKFITTAJÄVLASKITHELVETESFAAAAN OCKSÅ!
Räknade ut att med flyg och biljett går kalaset på ungefär 1000:- och då har jag iofs inte räknat med buss t/f Stanstead men det blir väl typ 300 t/r. Sen tbanekostnader.. Och öl. Och mat. Fast bor jag hos James lär ju han bjuda på sånt.
Så typ högst 2000:- behöver jag. Och ja, det finns inte. Jag har inte dem pengarna och det gör mig förtvivlad och det gör ont. ONT i hjärtat..
Någon som vill köpa lite söndriga skor? Eller en fin tavla? Jag är faktiskt beredd att sälja min bästa, finaste tavla bara för att åka dit och få ett minne för livet. Men med min tur så lär det ju aldrig hända.
Ah, ännu ett bakslag i min behandling. Aint life fucking grand?!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan, OM jag hade haft pengar hade jag lånat ut det till dig på obestämd framtid men ett tandläkarebesök i augusti (2500 SEK!) sätter effektivt stopp för det mesta just ju...kramochouss (vinner jag pengar så hör jag av mig..)

2009-07-13 @ 11:18:50
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0