I will kill you!

Ja idag fick jag en jävligt skum överraskning när jag loggade in på Facebook. Mitt mycket märkliga ex i London hade skickat en friend request. Hahaha, varför..? Jag blev tokförbannad och skrev och frågade varför han helt plötsligt ville bli vän med mig igen. Gick efter det in på hans sida och såg att han var singel igen. Jaaaha. That's why. Idiot. Jag nekade hans request och fick svar senare. "I though it would be nice". Grattis Vendela till guldet. Guld i vad? Ja, VM-guld i märkliga ex. Jaha ja, tack så mycket.

Eftermiddagen blev trevlig i alla fall. Vi drog ut till Årsta och kollade Bajens träning. Det kändes sjukt skumt. Gick förbi Rami Shaaban och de andra på två meters avstånd och jag tänkte nästan säga hej till allihopa men näe.. Det gjorde jag ju inte. Hade väl blivit utkastad annars kanske. "Där är den där fanatiska supportern, UT med henne!!!"
Det var riktigt kul att se hur de tränar också, och få se Tony in action, han är en jävligt duktig tränare, det är absolut inte honom man ska skylla på ifall det går dåligt för Bajen.
Kul att de båda brassarna får stanna på lån hela hösten också. De behövs!

Nu ska jag snart kasta mig in i träningen igen. Wii Active är nog det bästa som hänt min blekfeta, sladdriga kropp! Synd bara att det inte kom några veckor tidigare. Hinner ju knappast bli fit till Nice. Fan..


Två mongos vid en sjö.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Även om du inte inner bli fit till just Nice så kan du vara fit till alla andra av era underbara resor framöver:D Go girl! Stolt över att du kämpar på så bra! puss

2009-07-13 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0