Du får kalla mig vad du vill om du vill.

Jag är kär.
I Johan, i min nya klänning, i Wii Active, i Organismens nya låt.. Fan va fint!

För övrigt har jag fått Satans träningsvärk. Wii Active var fan tuffare än jag trodde. Men det var kul! Vem fan kunde tro att MOI skulle tycka att träna var kul?! Inte många. Jag klarade till och med av att "squatta" i 30 sekunder. Pff, 30 sek tänker ni, det är väl ingenting. Men jooooorå. Damnit! Det var ingen lek. Men jag klarade det, och är gryyymt stolt över mig själv.
Nu kan jag ju dock inte röra mig normalt. Vi var inne i stan idag och varje trappa kändes som att bestiga Mount Everest. Förhoppningsvis har det värsta lagt sig till imorgon, då vi besöker Uppsala. Eller, en bit uppåt från Uppsala. Där ska det fiskas (jag ska titta på.. Fota eller nåt), grillas (vid bra väder), klappas hästar (förhoppningsvis blir det en liten ridtur också, det var längesen) och mysa med katter.

Och idag läste jag att Rebecca har kommit in på bildlärarprogrammet (GRATTIS!) och jag blev så inspirerad att jag sökte en Desktop Publishingkurs på distans. Det fanns platser kvar till hösten så jag håller alla tummar jag har nu!
Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Bec

SKITBRA! Håller tummarna för att du ska komma in! Yeeah!

2009-07-09 @ 20:22:32
Postat av: Mickis

Vad kul!:D Kämpa på tjejen och så hoppas jag att du kommer in på kursen! pussi

2009-07-10 @ 17:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0