Anglofil.

Nu är hela lägenheten (förutom halva sovrummet) dammfritt! Vi har lyft på bord och flyttat soffor. Allt i denna hysteriska värme. Men nu är det över! För imorgon kommer regnet och åskan. Åska har jag dock inget emot. Jag tycker tvärtom, att det är riktigt mysigt. Men betyder åska att det ska komma regn då blir jag fan förbannad!

Förresten så är jag och solen inte klara med varandra än. Jag har legat och pressat i runt en timma varje dag men det har inte hänt ett skit. Johan kan stå ute i en kvart och han blir röd eller brun direkt. Vad har hänt? Vad gör jag för fel? VA?
Nu går ju inte världen under bara för att jag inte kan få en fin solbränna men vafan, jag har ju alltid haft lätt för att bli brun? Varför är det här året annorlunda? Jag skyller på talet 27.

Jag menar, hallåååååå, kolla va brun jag var! Juni 2006. Heja England!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0