Äckel.

Jag känner mig äcklig. Riktigt, totalt jätteäcklig. Trots att jag har svettats som en gris på vardagsrumsgolvet så är jag trots allt äckligast i hela världen.
Har länge funderat på vad jag ska ha på mig när Candra och Peter gifter sig om strax en vecka. Jag har ju inte råd att köpa något nytt så kom jag på den briljanta idén igår att ha min gamla, fina, hyfsat oanvända klänning som är röd med vita blommor på. (Den är finare än det låter..)
Glad i hågen efter träning och dusch tänkte jag prova den men, ha ha, det gick väl sådär va.
1: Fick inte upp den över benen, var alltså tvungen att dra den över huvudet (som jag aldrig behövt göra förut).
2: Det var cirka 15-20 cm mellan blixtlåsen. WTF?! Har jag verkligen gått upp SÅ mycket?
Jag blev verkligen sjukt ledsen. Nu sitter jag i linne och trosor och vill aldrig mer ta på mig kläder. Skulle gärna sitta i lägenheten ett par år tills Wii Active-träningen gjort sitt. Fy fan. FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0