Tuppjuck.

Idag har jag ont ont ont i väl valda delar av min kropp. Speciellt precis ovanför mina "love handles" samt övre ryggen. Men det känns helt okej ändå. Det känns ju som att jag har gjort någonting och att det tar. Fast nu blir det vila i en dag sen på't igen imorgon.

Nu gäller det bara att stå emot chokladasken i skåpet. En regel till nästa födelsedag: INGEN ger mig någon form av choklad alls. Eller godis. Eller något annat ätbart. OK?

Det är fint väder idag. Jag ska fota Sandra efter kl.14. Synd att hon inte kan tidigare. Ljuset i lägenheten är ungefär perfekt just nu..

Söta Sandra.

________________________

Jag är hungrig. Men orkar inte gå till ICA. Jag är latast i världen idag. Fastän jag har försökt städa lite innan Sandra kommer. Snabbstäd.
Kikar runt på google efter gamla 80talsminnen som man kanske skulle göra en tatuering av. Vad jag minns så tyckte jag om Jem & the Holograms, Rainbow Bright, Candy Candy och Sandybell när jag var liten. Samtliga var tecknade serier och de två sistnämnda var anime. Sen kom jag över en bild på en leksak jag fick när jag mest var inne på Jem-serierna, en keytar (keyboard/gitarr) som jag lekte med natt och dag. Man kunde inte spela på den själv men man fick ett tape med som spelade Jem-sången och man kunde även vika upp locket så det blev en scen för Jem och hennes bandmedlemmar. Fin-fint! Såhär såg den ut:


http://sv.wikipedia.org/wiki/Jem_and_the_holograms

http://sv.wikipedia.org/wiki/Candy_Candy

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sandybell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0