Strongbow.

Igår blev det hemmakväll hos Ågren/Qvist. Det blev pizza, öl och Let's Dance. Herregud vad det tar emot att skriva detta! Fest-Vendela har blivit gammal och grå? Nej men.. Vafan, jag skyller på sambolivet! Johan har jobbat hela veckan och vill bara koppla av på fredagskvällen och jag stannar då hemma för att göra honom sällskap, såklart. För att jag trivs med honom och är kramsugen oftast.. Jag skrattade i alla fall gott åt alla stela ben och fladdrande händer på deltagarna i Let's Dance. Sen fick jag hålla tillbaks en tår när Morgan fick fyra stycken 10poängare. DÄR har vi något som har blivit helt galet. Jag skäms inte för att jag sitter hemma en fredagkväll och glor på familjeunderhållning, jag skäms däremot av att jag bara börjar lipa hela tiden så fort någon lyckas med något de kämpat med. Är det för att jag själv sällan lyckas i livet? Jag vet inte..

Ikväll ska jag på tjejmiddag. Ja.. Just det, tjejmiddag. Senast jag var på tjejmiddag så lyckades jag få med mig Örnsch, för jag och tjejer (bara tjejer) kommer oftast inte så bra överrens. Särskilt inte tjejer i en stor grupp. Jag har ingen aning om hur många som kommer dit eller hur de ser ut, vad de heter, hur gamla de är.. Jag är helt lost. Men det ska nog gå bra. Jag ska åka in till stan idag och köpa jeansleggings. Och kanske ett par nya skor, om jag hittar några billiga någonstans. Och bilen ska med, jag betalar gladeligen parkabiljetten för tbana är jag så sjuuuukt trött på!

Söta Sandra som har tjejmiddagen ikväll:

Foto: JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0