Small saturday.

Jag gillar dålig svengelska.

Idag är det fortfarande grått och blött ute. Jag undrar när solen vågar visa sig igen, jag tycker i alla fall att det känns galet hopplöst just nu. Men jag tänker ändå försöka ta mig ut idag, åka till Vällingby och utnyttja mina presentkort på H&M och Gina Tricot. Jag behöver strumpbyxor och någon ny slags klänning som döljer bilringar. Har fått låna en av Sandra (Johans syster, som för övrigt fyller år idag, GRATTIS!) och är helt kär i stora klänningar nu. Har jag väl alltid varit men har aldrig hittat någon som riktigt passar.

Sen skulle det sitta fint med någon färgglad halsduk kanske, eller något annat plagg man kan ha som färgklick. Min passion för svarta kläder är för stark. Skulle aldrig falla mig in att köpa en tokrosa eller babyblå klänning.
Och så måste jag köpa nya krämer och dylikt till ansiktet. Undrar om presentkortet räcker till det också. Vi får se!
___________________________

And this will be mine. Oh yes, it will be mine...
(På vinyl.. Cd'n har jag redan..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0