Lollipop robot.

YES. Äntligen har min första stackars robot fått färg. Han har väntat länge, i hela 3 år! Men, nu är det färgglatt på min arm och såhär ser det ut:



Det gjorde ont den här gången. I alla fall närmast armvecket och det gjorde mig nervös inför framtiden när jag ska fylla resten av armen med färg! Men det är väl bara att bita ihop. I värsta fall ta med sig en flaska tequila och svepa i sig.. Men jag har i alla fall en schysst plan nu tack vare Daniel på Swahili Bobs.

Alldeles nyss fick jag ett sjukt bra mail från Interpunk också. De ville att jag skulle förhandsboka en limiterad utgåva av Something To Write Home About, på lila vinyl. Och jag tänkte att, eftersom det är min absoluta favoritskiva och jag har preciiiis blivit klar med robotarna (som pryder omslaget på skivan) så var jag tvungen att ha den. Så om sisådär en månad så har jag den i handen. YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0