Just another boring sunday.

En söndag bestående av mat, chips, begynnande mensvär, pussar och tristess. Härligt värre!

Jag drog ner till Marsha igår där det vankades tjejkväll med vin och ostbricka. Jag dricker inte vin och jag äter inte skumma mögelostar, så jag höll mig till mina stackars öl jag släpade med. Det gick utmärkt ändå. Gick hem vid halv tolv ungefär, eller var klockan halv ett? Jag minns inte. När jag kom hem tog jag den sista ölen och pladdrade om allt möjligt med stackars Johan som nog bara ville sova. Jag blir så sjukt pladdrig när jag dricker alkohol! Herregud..

Igår ringde en fotograf som Lotta pratat med åt mig och vi pratade om lite allt möjligt gällande foto och inriktningar och han gav mig tips. Han bad mig även skicka över ett gäng foton som jag tagit så han kunde ge mig mer tips och kanske säga sitt angående vad jag ska rikta in mig mer på. Så det gjorde jag och fick svar idag. Han gillade mina stadsfoton skarpt och eftersom han numer jobbar på reklambyrå sa han att han ska ha mig i åtanke om han får något uppdrag där bilder på stadsmiljöer är inblandat! YEY!
Så mitt självförtroende angående foto tog ett stort kliv framåt. Nu ska jag bara gå ut och gå tills den stora fettklumpen, badringen, love handles kring magen försvunnit också. Blöh.. Ännu värre efter den här svull-helgen också. Fan..

Min favoritbild från London:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0