I <3 amerikanska skitserier.

Yupp. Har snöat in ordentligt. The Hills, The City, Gossip Girl. Som arbetslös gäller det att hålla sig sysselsatt. Och när jag inte kollar på rika, snygga människor försöker jag shapea upp mig själv. Laddade ner någon slags dance workout men det var åt helvete svårt, jag har noll kordination. Sen försökte jag komma på vad 60-70-80tals-kvinnan hette som alltid sa "kniiiiiip" men utan resultat. Så därför fick det bli en gammal hederlig Jane Fonda-video. 80tals-musik, benvärmare, trikåer och färgglada bodys, härligt. Dessvärre klarade jag inte så mycket mer än uppvärmningen. Jag är sjukligt otränad. Men, detta ska nog funka. Eftersom jag inte vill gå till ett offentligt gym så tyckte jag att detta var perfekt!

Har även saknat mitt hjärta enormt mycket idag. Känns fint att jag efter snart 14 månader tillsammans är lika kär som fan!

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0