Filmer för ensamma.

Om jag var singel så hade de senaste veckorna varit himmelriket. På TV har de nämligen visat alla möjliga mjäkiga kärlekskomedier som jag som singel förr frossade i. Love Actually, Mona Lisas Leende, Ghost, Maid In Manhattan och en rad andra härliga amerikanska sliskigheter.
Men, eftersom jag nu inte är singel så ska jag väl egentligen hålla tyst om mitt "hemliga intresse" för sådana filmer, för hemma hos oss finns det "bara" en tv. Om man inte räknar den i köket men det är inget kul att sitta på en hård köksstol och stirra upp i taket (där TV'n typ sitter). Så jag får helt enkelt kompromissa. "Ja men om jag får titta på det nu så får du titta på hockeyn imorgon". Så låter det här hemma hos Qvist/Ågren ibland. Saknar ibland mina cheesy stunder med saft och popcorn och röka inomhus och gråta en skvätt på filten. Jag får helt enkelt passa på när Johan reser bort. Fast då klagar jag för att jag saknar honom. Helvete, blir man aldrig nöjd?!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hehehe...människan är helt enkelt en komplex idiot och då menar jag att du inte är ensam om att aldrig vara nöjd;)

2009-01-07 @ 12:39:27
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0