Dag 3.

Det är lördag. Jag och Johan är som två pensionärer. Var och handlade på Willys vid halv åttatiden ikväll och köpte ingredienser till att laga varsin paj (eftersom Johan äter kött och det gör inte jag). Men detta gör absolut ingenting. Jag är trött på fest, jag är för fet för mina kläder och fortfarande lite depp efter att mina vänner åkt hem. Och för att spä på mina ensamhetskänslor så ringer morsan idag och kan knappt prata. Hon har åkt på den värsta förkylningen i hennes liv och tänkte bara förvarna om att hon kanske inte kommer nästa helg. Det gjorde mig väldigt ledsen eftersom anledningen till varför jag faktiskt har min fest är för att hon skulle komma upp (och ja, för att jag fyller år men jag vill faktiskt att min mamma och Johans familj ska träffas någon gång!).

ÄH! Vem fan behöver en fest bara för att man fyller 27?
Ge mig bara en sån här:

så är jag nöjd sen. Det är det enda jag vill ha på min födelsedag..

Har upptäckt en ny blogg. En alldeles underbar, bitter blogg.
Här har ni en adressen till vad jag tycker är dagens inlägg (trots att han skrev det förra året):

http://vemihelvete.blogspot.com/2008/01/vem-i-helvete-orkar-gra-nnting.html

Lämnade in mina bilder från nyår igår i Vällingby. Väntar med spänning hur de ser ut. Och dessutom är jag sjukt nyfiken på att se vad jag fotade på självaste nyårsafton. Mitt minne har ännu en gång svikit mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0