Breakdown.

Ja herregud, hjärnan är ett komplicerat organ. Jag kan ringa en frisörsalong och boka tid men så fort jag slår numret till Karolinska psykiatriska avdelning så börjar jag gråta och lägger på. Grattis Vendela! Det bara går inte. En blockering på något sätt. Jag måste än en gång intala mig att det är OK att be om hjälp, bara i början, sen hoppas jag att jag klara resten själv. Men det är inget fel i att be om hjälp. Absolut aldrig..

Jo, jag ska hur som helst iväg och klippa mig kl. 15. På Hårakademin på Östermalm. 95:- och det är fan ett rimligt pris tycker jag, ska ju inte göra något avancerat, bara klippa lite kortare. Då vill jag inte pröjsa 300:- och då kanske man ändå inte blir nöjd. Jag kanske inte blir nöjd nu heller men då har jag ju bara slösat 95:-. Känns bättre på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0