Blandad musik.

Igår hade jag kul.
Jag åkte till mitt gamla jobb för att där möta upp Carola med flera för att sedan ta oss till Kellys och där dricka några öl. Det slutade med att Åsa var för sjuk för att följa med, Johan var arg på sin advokat och beslutade att öl inte var lösningen på det. Så de tappra tre blev jag, Carola och det hyfsat nya Nobel-tillskottet Hannes. Jag tänkte först, hur ska det här gå? bara inte Carola lämnar mig ensam med denna Hannes som verkade tyst och blyg och ja, tråkig. Hey, jag har fördomar!
Men, jag tycker om att förvånas av människor. Denna Hannes visade sig vara hur rolig som helst och vi hade en massa saker gemensamt!
Jag minns inte hur många öl jag drack men jag beslutade i alla fall att det fick vara nog när Carola och hennes unga kompisar skulle dra vidare in mot city.. Jag frågade i alla fall vad det var för musik på det stället de skulle till och en utav de unga kompisarna till Carola svarar "det är väldigt blandat, men mest bra musik!". Där fick jag minsann svar på tal. Ehm.. "Ja, bra musik? Fan va bra, klart jag hänger med" Eller.... Nej.

Idag spelar Knullad Med Kniv på Broder Tuck. Jag vet inte om jag ska dit, känner mig sjukligt bakis nu. Allt var hyfsat bra när jag vaknade och än en gång trodde jag att jag sluppit undan alkoholens grymma baksida, men icke.. Nu slår det till minsann.
Kanske tar en återställare om en timma. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0