2 to the 0 to the 0 9.

För att se en mer ingående beskrivning av nyårsdagarna se:
http://mickisp.blogg.se

Jag kan sammanfatta det som tre roliga dagar med en väldigt seg avslutning. Jag var så bakis när Johan och Michaela åkte hem igår att jag knappt minns när de gick ut genom dörren.

Idag är det fredag, det är ett nytt år, första fredagen på nya året. Jag har inget att göra förutom att eventuellt framkalla mina bilder från nyår som togs med nya kameran, old school style.. Och sen kanske laga någon slags mat, kolla på film och halvsomna i Johans knä i soffan. I don't mind. Jag är sjukt trött på alkohol nu. Mitt minne har pajjat, magen blir sur (dubbel bemärkelse), kalorimängden sätter sig nu på magen mer än någonsin och dagen efter ska vi inte prata om..
JAG TAR EN PAUS NU! En låååång paus. Med eventuellt undantag för min egen födelsedag. Men man kan faktiskt drika med måtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0