Uäh!

Men blöh, så kom förkylningen, eller vad det nu är. Nej, jag har INTE fått svininfluensan. Jag har ont i bihålorna och i huvudet och så har jag massa slem i halsen så det blir svårt att andas. Inte kul alls faktiskt. Trött är jag också. Så in i helvete trött.
Morsan är fortfarande kvar, just nu är hon och Johan iväg och köper pizza åt oss. Så himla skönt att de kommer bra överrens!
Trots att jag tycker om när min mor hälsar på så längtar jag lite tills hon åker hem. I morgon. När jag är sjuk så vill jag ha ensamtid. Ligga i soffan hela dagen och glo på dålig film. Nu har jag ju iofs legat i soffan hela dagen, fast med morsan tjötandes hela tiden såklart. Ibland vill man bara skrika håll käft!

Nu håller jag på att bli yr och matt igen så det är bäst jag går tillbaks till soffan.
Ville bara skriva att jag lever och att jag som sagt INTE fått svininfluensan.

Återkommer med bitska lines och fräscha bilder när jag slutat yra i nattmössan och drömt om tsunamis......

TJO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig hjärtat, ser fram emot nya inlägg..:)

2009-08-18 @ 11:13:34
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0