STHLM.

Kom hem igår efter en lovely vecka på Rivieran, närmare bestämt i Nice. Gamla Stan i Nice för att vara specifik.
En vecka med sol och bad, öl och chips, baguetter och vin, skavsår och vätskebrist, irritation och skrattanfall. Det är inte alltid lätt när 10 personer med olika viljor ska samsas om en restaurang. Men det mesta löste sig väldigt bra! Förutom en eller två eller tre saker som i alla fall gjorde mig irriterad och förbannad. Jag tror att Sverige skulle bli lite bättre om skolbarn fick lära sig tidigt vad respekt var för något.

Ni som har facebook kan ju kika på mina bilder där. Annars kanske jag lägger upp ett par stycken här senare.
Just nu är jag trött och seg, ska vila upp mig lite inför en kväll på stan. Eller ja, ska dricka några öl med Johan och JohanL. Jag har en stark aning om att det antagligen blir Carmen :D

TJO!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag tyckte vi hanterade det jobbiga mycket bra. Jag garvade som faan åt kortet med lilla gubben förresten. Åh, det är så jävla kul. Ha en skoj kväll nu! kraam!

2009-08-06 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0