SOMMAR 09

Jag tycker i alla fall att sommaren är slut. Jag fryser om fötterna och går man ut när det ser ut att vara 30 grader varmt så slår det en att det inte är mer än kanske högst 20.. Så jag sammanfattar nu min sommar. I bilder.


Sommaren började med en fotbollsmatch mellan Bajen och BP. Vi vann. (Bajen alltså..)




Sen var det dags för familjen Rosenlinds vän Mats att fylla 50 år. Detta firades i hans trädgård bl.a.




Vi åkte till Gröna Lund för att fira minstingen Elins födelsedag. Dock kom Elin aldrig med på bild..



Midsommar firades i ett blött Nälsta. Vi höll oss inomhus och blev fulla på fruktiga, somriga drinkar.




En helg åkte vi till Uppsala, för att hälsa på Johans pappa och hans tjej. Johan passade på att leka med hunden Elsa.




Jag hängde hellre med hästarna..




Mina allra bästa snyggingar, Sara och Jenny, kom upp och hälsade på. En helg i alkoholens tecken. As usual..




Jag fick se Britney Spears live och gratis i Globen. Jag tror det var mest spännande att få uppleva Globen faktiskt..




På landet i Hallsberg går det bra att bara ta det lugnt. Läsa en bok i solen och andas frisk luft.




Eller så kan man åka båt. Om man öser den först.




I Borås finns den här runda, härliga damen.




Där finns också världens bästa Anders som man dricker öl med.




Det är inte varje dag man får uppleva ett så vackert bröllop som det mellan Candra och Peter. Den 25 juli. Även den dag som jag och Johan firar ett år som förlovade!




Efter Borås var det dags för Nice. Bästa utflykten var definitivt Monaco. Aah.. Lovely!




Starka vågor, jo jo..




Spelning på en båt. Då blir jag sjösjuk. Men det gick bra sen när jag hade supit bort mitt balanssinne..





Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vilka fina sommarbilder!!! Jag vill ha sommaren tillbaka, eller i alla fall ha tillbaka det sommaren BORDE ha varit - värme och sol!

2009-08-25 @ 10:45:24
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0