Say Oh Say

Det är väl märkligt hur jag alltid orkar vara ute i absolut sista minuten! Idag trillade två betalningspåminnelser från Huddinge Sjukhus ner i brevinkastet. (Jag går en internetbehandling och får hem en faktura på 85:- en gång i veckan).
Eftersom jag kom upp i summan för att få ett frikort i juni så har jag inte betalat de resterande sju som kommit hit, men inte heller ringt HS och sagt detta. Jag är för jävla lat! Så nu fick jag ringa runt hit och dit för att få det avklarat.
Det positiva ur det var att jag tog tag i att ringa AF också och tjöta sönder deras öron så nu behöver jag inte prata med dem igen förrän oktober, fast jag hoppas fan jag får ett jobb innan dess!
Puh!

Snart ska jag sätta igång med lite städning. Morsan kommer ju på besök imorrn! Yey! Men då vill jag faktiskt inte att det ser ut som en soptipp här. Johan som inte alltid är snabbast i världen hann i alla fall dammsuga databordet igår. Sen funderade han resten av kvällen på hur vi kan lösa sladdproblemet bäst. Sen hände inget mer. Funderar på att låta det ligga tills han kommer hem. Så kan jag koncentrera mig på resten av lägenheten. Det värsta kommer att bli sovrummet, där det ligger kläder ÖVERALLT.. Uuääh..

Förhoppningsvis orkar jag ta mig in till stan sen och lyssna på lite punk! Sista Sekunden, Fy Fan och Masshysteri ska spela på Ung08 i Kungsträdgården, på den sjukligt tidiga utsatta tiden 17:00!! Skandal..
Men det ska bli kul att se Jona in action och försöka säga hej till honom efteråt.

Förresten, jag är grym. Fast idag hände det. Jag har haft min dator i 1 år och 5 månader, och idag var första gången den någonsin fått smaka på kaffe. Fast jag lyckades med konsten att spilla preciiiis utanför tangentbordet. PUH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0