Överskattade Dorsin..

Har kanal 5 på i bakgrunden och den där Dorsin bara vrålar och har sig. Högljudda jävel. Han må vara sjukt rolig men just nu stör det bara mina stackars öron som antagligen har någon slags inflammation/infektion/fel.. Ska tjata till mig en läkartid imorgon och se vad det faktiskt är för fel på mig. Nu har jag hostat och snörvlat i över en vecka. Jag vill ha medicin. NU!

Annars såg jag en väldigt fin film nyss. Once hette den, irländsk. Kolla upp den på imdb.com, jag orkar inte förklara handlingen. Musiken dock var helt fantastisk! Har just laddat ner soundtracket och det lär gå varmt här imorgon när Johan är på jobbet. Just nu sover min älskade, finaste så jag vill inte störa. Men ooooh.. Vackert!

LYSSNA HÄR


Nu ska jag försöka sova lite. Eftersom jag knappt fick någon sömn inatt. Vår säng gör mig till en ostbåge (mjuk madrass) så att lungorna pressades antagligen samman så någon gång vid två-tiden gick jag ut och lade mig i soffan och somnade där efter ett tag. Hoppas INTE på en repris idag.
Nej, sova nu (I will try) och upp tidigt för att ringa läkaren. TJO!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du mår bättre snart och att du får tid hos läkaren. Tjata på bara!

2009-08-25 @ 10:47:10
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Erica

Hej var med och anmäl dig till veckans blogg!



www.musice.blogg.se

2009-08-25 @ 18:31:25
URL: http://musice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0