Jag är aldrig nöjd.

Ja det blev ju inte så mycket städat idag inte. Har plockat lite bland papper, vikt ihop mina kläder, städat lite i köket. Sen har Johan fixat sladdarna i vardagsrummet, SKÖNT, samt rensat röret till handfatet. Hallelujah! Nu är det inte äckligt längre.
Dammsuga ska jag göra i morgon förmiddag.

Spelningen var god.
Jag begav mig själv in till Kungsträdgården där miljarders äckliga fjortisar antingen gömde sig för det tunga regnet eller gladeligen hoppade runt i vattenpölar. De som gömde sig såg alla ut som små Blondinbellakopior och de som blötte ner sig kommer antagligen besöka Hultsfredfestivalen nästa sommar. Jag mådde illa oavsett vilket gäng jag gick förbi. Uäh!

I tältet som kallades Lilla Scen såg jag Sista Sekunden som första band. Mitt i deras spelning träffade jag Shiftplus-Micke som jag fortfarande kallar honom, trots att det var säkert 8 år sedan som Shiftplus existerade. Sista Sekunden var bättre än jag trodde och det skulle vara kul att se dem på något bättre ställe en dag.
Fy Fan var försenade men det märktes knappt. Galet band må jag säga, men jag älskade det! Jona, som har hand om mikrofonen, kan vara det snällaste som går i ett par skor, men på scen beter han sig som om han var förbannad på precis ALLTING. Han såg riktigt ond ut och jag blev fan rädd ett par gånger att han skulle flyga ut i publiken och slå ner någon..
Pratade lite med honom efter deras gig och fick reda på att de lirar imorgon på Klubb Gås. Det blir definitivt ett besök där imorgon, runt halv elva. Ska försöka dra med morsan och moster. Haha, kan bli intressant.

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag fan gå och lägga mig. Godnatt, tack för mig.


Sista Sekunden-gitarristen överst och Jona i Fy Fan underst.

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och för övrigt är Jona extremt snygg...:)

2009-08-14 @ 11:14:26
URL: http://www.maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0