Harkrank. Harknark.

Jag skådar en harkrank i vardagsrummet. Jag vågar inte döda den och heller inte öppna balkongdörren för att släppa ut den (för att den kommer ändå aldrig hitta ut, dumfan) för risken att på så sätt släppa in andra idiotiska insekter.
Vid såna här tillfällen längtar jag till vintern, då alla insekter dött ut. Eller gått i ide.

Jag åkte in till stan idag. Tröttnade på den enerverande borren.
Promenerade runt i city och hittade en svart kjol på H&M. En liknande den jag köpte från Monki i somras. Den prickiga fina, som jag alltid önskat att den kunde vara svart. Men nu behöver jag inte önska längre, för nu har jag en svart, wohoo!
Till det köpte jag turkos strumpbyxor. Yeah, lite färg får det fan bli. Och vad passar bättre än turkos och svart ihop? Not much.
På min H&Mrunda provade jag även en byxdress. Med korta ben. Den var sjukt snygg men jag tror jag måste banta ner låren ett par hundra kilo inna jag vågar mig på något sådan. Hua..

När jag var på väg till Myrornas stötte jag på en australienare som ville att jag skulle lyssna på hans band.
A Sound Mind.
De var inte min påse chips men jag önskade honom lycka till med att sälja skivor och att hitta spelningar. Och snäll som jag är så länkar jag till deras myspace. Tryck på deras bandnamn här ovan för att lyssna på skiten.

Om ca 12 timmar landar Örnsch på Stockholm station. Häftigt! Synd bara att han inte kommer hit för min skull utan för Popaganda. Blöh.. Vore det några fler bra band kunde jag köpt en biljett. Men nej. Jag stannar hellre hemma.

Har på canalplus i bakgrunden och dem visar Knocked Up. Den är så sjukt bra.. Hahaha..
"You look like Babe Ruths gay brother, Gaybe Ruth.."
Klockrent..


Jag i den snygga byxdressen. (Nej, ni får inte se helfigur för jag pallar inte..)



Kommentarer
Postat av: erika

haha, tro mig, jag har också skrikit "svininfluensa!" x antal gånger, men tror allt det är resultatet av massa öl utomhus i spöregn och sen en fin cykeltur på det ^^



jaa, du jag känner igen mig i massa saker du skriver om, men som jag sagt, hojta om du mot all förmodan åker neråt, så lovar jag att göra detsamma nästa gång jag är i sthlm! vore grymmast att ses!

2009-08-28 @ 00:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0