Dom Ljuger!

Idag har varit en otroligt seg och långsam dag. Bakfylla samt en sjuklig träningsvärk i låren och dessutom har min ena tumme svullnat upp lite och gör ganska ont. Jag antar att det är ifrån nattens slagsmål med Erik. Han bet mig, det gillar jag inte, så jag pötte väl bort honom och skadade då min tumme. Aj aj.. Men, smällar man får ta.

Spelningen var kul! Jag och Johan träffade en gammal bekant till mig från Borås, Henk och hans kompis Robin. Det var kul att sitta och tjöta och dricka billig öl. Jag var hysteriskt sjösjuk till en början men sen när alkoholen började slå ut balanssinnet så stördes jag ingenting av det.
Banden var goa och det var en lugn kväll, med det menar jag att det inte var något tjafs. Skönt.

Efter spelningen drog vi hem till Erik i Sumpan där vi lyssnade på gammal musik och kände oss nostalgiska. Jag fick som sagt ont i tummen och Johan började blöda näsblod. Det går vilt till i Sumpan.
Taxi hem någon gång på morgonen. Det hade i alla fall hunnit bli ljust ute.

Jag orkar inte skriva mer nu känner jag. Hade tänkt spy ut en massa känslor och tankar men jag sparar det tills imorgon. Kanske.


Tre mongos i Sumpan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0