BRICK.

Glory, glory Man Uniiited! Härlig 5-0vinst över Wigan idag. Jo man tackar.
Jag sov för övrigt kanske sammanlagt två timmar inatt pga att jag tog en klunk sjukt, stark hostmedicin igår kväll innan läggdags. Inte bra. Har gjort det en gång innan men lärde mig tydligen inte av mitt misstag. Jag vaknade vid två och mådde sjukt illa, jag var helt bortdomnad (medicinen innehåller morfin) och jag kunde bara ligga på rygg. Så fort jag blundade och ville sova så kändes det som att jag höll på att kvävas och jag fick kippa efter luft ett tag. Så det var bara att ligga vaken tills skiten slutade verka.
Klockan halv sex kunde jag somna igen.
Så när jag vaknade igen drog jag ner till ICA och köpte ingefära, honung och citron och det har jag i princip levt på idag. Kan faktiskt säga att det har minskat det tjockaste slemmet och nu hostar jag iaf inte lika mycket som jag gjorde igår kväll. Puh..!

Johan är i Haninge på inflyttfest hos Magnus och Therese.
Jag har druckit en Strongbow och kollar på Anchorman. Världens bästa komedi, tillsammans med Knocked Up, Oldschool och 40 Year Old Virgin.

I morgon är det jag som ska bli frisk. Jag orkar fan inte med att vara konstant yr och hosta upp lungorna längre. BAH!


Brick, where did you get a hand grenade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0