Biscuit.

Puh.. Jävla torsdag alltså. Först och främst får man lida för klantarslena i Manchester United igår som sumpade bort vinsten till Burnley. HUR? VARFÖR? VAA?? Jag fattar ingenting. Ska det vara såhär nu? Ska Man Utd lida för att de sålde Ronaldo? Vi får väl se.. Hoppas det bara är stress..
Sen känner jag mig fortfarande sjuk. Min rygg gör ont. Jag söker jobb som jag inte får svar ifrån. Varken negativt eller positivt svar.
Jag väntar fortfarande på att vinnaren till Sveriges Bästa Minne skall utses, men jag undrar varför jag är så peppad, jag kommer ju inte vinna ändå. Antagligen kommer nån rik, jävla liten fjortis som tagit kort på sin lillasyster iförd en blöja på huvudet att vinna.
Och vad faan ska de med en bra Nikon till? Ge den till någon som har lite framtidsplaner istället.. JAG till exempel. Men som sagt, min tur, finns inte..

Fick mail från min far idag också. Herregud, 2 mail på en månad? Något är fel.. Ringde morsan, då har hon pratat med honom och då ska han agera snäll och vara omtänksam och sätta in "en peng" på mitt konto.
Kan han inte tänka själv? Att det ska krävas min morsas ord för att han ska få tummen ur, obegripligt.
Men han lyckades faktiskt att vara lite rolig i ena mailet också. Han berättade hur han bara kunde hålla en tumme för mig och mitt jobbsökande därför att han skadat ena tummen när han plockade svamp förra helgen. Han halkade ner i en ravin och bröt upp hela nageln. AJ! Men jag skrattade gott åt historien. Skadeglad? Jag? Oooh ja.

Ikväll blir det antagligen middag i Nälsta. Jag saknar familjen Rosenlind ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0