Waste of time

Är du nöjd med ditt namn? Om inte vad skulle du vilja heta istället? Nu är jag nöjd med mitt namn. När jag var yngre ville jag heta Anna. För att det var vanligt och inte komplicerat att uttala.
Vad är “typiskt dig”? Att märka ord. Jag kan bara inte hjälpa det!
Något du ofta säger men inte egentligen menar: Jag ska aaaaaldrig mer dricka alkohol!
Vad är din största last? Choklad.
Din favoritmascara: Isadora.
Har du läst “The Secret”? Nope.
Om du fick ändra din barndom lite vad skulle du då ändra på? Jag skulle inte ändra någonting. Eller, att mamma inte hade köpt så mycket godis till mig....
Har du bra självförtroende? Det beror på.
Vad skulle du göra på dagarna om du hade all tid och pengar i världen? Rest.
Gick det rykten om dig i skolan?
Näe, det tror jag inte. Jag höll mig undan all sån skit.
Ger du ofta komplimanger åt andra? Ja.
Vem berömde du senast och varför? Heidi. För att hon är grym på det hon gör i sin utbildning.
Vad blir du själv gladast av att höra? Det beror på vilket humör jag är på.
Om du var miljardär och skulle donera en förmögenhet till välgörenhet, vilken skulle det bli? Någon djurrättsrörelse. Samt till något liknande Röda Korset..
En ovana du egentligen inte vill bryta: Rökning.
Använder du kjol ofta? Ja. Så ofta de passar.
Vad skulle du vilja bli bättre på? Bättra på min självdisciplin. Den existerar knappt.
Socialt accepterad företeelse som du irriterar dig på: Barnvagnar på tbana, buss, på caféer, tre i rad på trottoaren..
Läser du innehållsförteckningen innan du köper mat? Ja.
Vad tänker du göra nu? Kolla the Hills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0