Tant Vendela.

Så har man då en ny frisyr. Eller kanske bara en kortare variant av den gamla. Jag vet inte. Vad jag däremot vet är att jag tycker att det är lite för kort. Det vart tantvarning när jag satt i frisörstolen och tjejen höll på att kleta in vax i håret och liksom "puffa" upp testarna på sidorna så det nästan såg permanentat ut. Jag gillar det inte. Rättare sagt, jag hatar när frisörer ska styla håret. Det blir alltid, alltid fel. Likaså denna gång. Nästa tårögd klev jag ur stolen, betalade kvickt som fan och rusade ut. Väl runt hörnet satte jag några arga fingrar i håret och rufsade runt skiten. Ytterligare lite rufs senare och när vinden tagit tag i håret och lagt det på plats igen kände jag igen mig. Fast nu när jag även färgat det ser det bara platt och tråkigt ut. Ska fixa lite med det imorgon och se om det blir något bättre..

Bra tv-kväll ikväll. Ifall man hade fyra ögon och två tv-apparater bredvid varandra.
Klockan 20:00 går min absoluta favoritfilm Everything Is Illuminated på 8an och klockan 21:00 börjar Cocktail på 9an. Jag antar att Johan inte har någon lust alls att titta på varken den ena eller den andra så det slutar väl med hockey-VM eller dylikt. Jag hatar hockey. Det är hockey hela tiden, året runt! Som att det inte räcker med  EM, Elitserien, Junior VM, Karjala cup (är det hockey??), samt en sjutusen andra jävla cuper.. Nu kommer det riktiga VM... Herregud, det aldrig slut!!

Slutligen en bild på min absoluta idol: Eugene Hutz i Everything Is Illuminated:


Mmm mmm mm..

Kommentarer
Postat av: Carro

en frisör tog gammalt hederligt Daxvax i mitt hår, drog det från luggen till bak på huvuddet och gjorde sedan en sån där sprayad snedlugg á la 90-tal. Bara att det det var fettigt vax istället för spray... vet inte vilket som hade varit värst. Hur som helst så jag ut som ngt spån från Beverly Hills 90210.

Hah.

2009-04-27 @ 10:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0