Skor- och frisyrjakt.

Har mest degat hela dagen faktiskt. Skulle ju kunnat pressa på balkongen nu när det blivit varmt igen men närå, jag sitter hellre inne och tittar på senaste säsongen av Top Model och liksom önskar att jag kunde vara sådär snygg. Men skulle jag ge mig ut på promenad så vill jag inte gå långsamt som en pensionär utan rappa på lite, powerwalka. Det kan man inte göra i sneakers. Så jag och Johan ska till V-by på träningsdoja-jakt. Jo jo. Nu ska Vendela bli fit. (Om jag ändå fått en guldpeng för hur många gånger jag sagt sådär..)
Nej men, med bra skor kommer man ju långt. Eller..?

Imorgon är det dags för en makeover. I alla fall för mitt hår. Topparna är usla och hela bara hänger som på en blöt, långhårig tax. Jag vill ha en kortare variant. Något busig och med eventuell lugg. Jag är alltid nojig när det gäller min lugg. Jag har haft kort lugg innan och fått goda kommentarer angående den men jag suktar alltid efter lång, snelugg så snart jag klippt av den. Det växer ju ut, synd bara att det ska ta ett halvår innan luggen når mitten av kinden. Suck..

Vi får väl se hur det blir. Kanske kommer jag se ut såhär:


Nä. Vi får väl hoppas på något mer subtilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0