Sjutton månader.

Sitter i sängen, Johan ligger bredvid mig och sover. Han kan somna hursomhelst, närsomhelst. Nästan. Han är så söt. Idag har vi varit tillsammans i 17 månader! Minsann.. 17 månader av lyckliga stunder, en massa kärlek, ett ton mys och en förlovning. Inte ett ont ord har utbytts mellan oss men jag kan inte låta bli att undra när den dagen kommer. Om den ens kommer. Det känns inte som att jag kommer vara den som börjar i alla fall. Och om vad skulle detta gräl handla om? En väldig petitess antagligen.

Vi var ute på Vaxholm idag. Gick ett varv i byn, rökte två cigg, tog några foton sen åkte vi bilbåten över till Rindö och drog vidare till Värmdö och sen hem. Solig dag, varmt och skönt.
United vann med 5-2 vilket bara förgyllde lördagen änny mer. Nu har jag dock lite ont i huvudet och det skulle nog vara skönt att sova nu. Imorgon börjar Formel1-loppet klockan två på eftermiddagen. Skönt. Slipper man gå upp kl. sju.

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0