Porrigt värre.

Solen skiner, mitt ansikte är rött av lite solande på balkongen, Johan sover, jag har lirat lite Mario Cart och nu läser jag världens bästa blogg: www.stureplansvackraste.se
Där har de lagt up thumbnails på porrfilmparodisomslag, och titlarna är helt fantastiska.. Vad sägs om:

Big trouble in little vagina
Saturday night beaver
Edward Penishands (en klar favorit)
Missionary Impossible

och
Night of the giving head

Hahaha..
Humor.
Den bloggen är annars jävligt bra då de driver med människor som hänger på Stureplan och annat äckligt folk. Kolla!

Snart ska jag kasta mig in i duschen och försöka styra upp något att ha på mig då det är fest på schemat ikväll. Klockan 18 ska vi vara i Nälsta så, jag kanske måste börja fixa redan nu. Iiiih..
Klädångest!!
__________________________________________

Men alltså, HAHAHAHAHAaaaa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0