Nu jävlar..

Jag vaknade i morse och trodde verkligen att det var onsdag. Blev ganska glad när jag sedan upptäckte på aftonbladet.se att det är torsdag! Yey! Med andra ord bara en tråkig dag kvar av den här veckan innan det är dags att inta Borås på lördag tillsammans med alla andra Bajare. Läste på svenskafans.se att det är 17 (!!!) stora bussar som åker dit från alla möjliga hörn runt om i landet. Herregud.. Och sen en hel drös med minubussar och som att det inte vore nog med det så kommer det ju Bajare som bor i Borås och andra som åker ner med bil (som vi). Fy fan, vilket ös! Det är nästan som att man glömmer bort att det faktiskt ska spelas en match också, vi Bajare är ju iofs ganska bra på att dricka öl och njuta av allt som pågår runt omkring.. Men naturligtvis tror och hoppas jag på vinst. Annars vore jag ju något helt annat än Bajare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0