Nog nu..

Jag tog precis bort min fotoblogg, vendelaqvist.blogspot.com. Tyckte det var lika bra. Och jag får nöja mig med den här bloggen tills jag har pluggat lite webdesign så jag kan fixa en grym hemsida istället..

Idag vart jag på AF och hade inget hopp om någonting när jag gick in i de fula lokalerna i Vällingby. Men min handläggare var hur snäll som helst. En man med humor är min typ av man. Och han tyckte synd om mig för att jag blivit totalt felinformerad, tydligen. Jävla kärringjävlar på AF som inte har någon empati överhuvudtaget. Fy fan.. Så nu tog han tillbaks min avanmälan och nu är jag back on track med Alfa-kassan också. Puh! Jag torkar bort svettdropparna från pannan, tar ett djupt andetag och slappnar av en smula. Idag är det fredag, solen skiner, imorgon är det fest. Aah.. Bra där!


Längtar tillbaks till Kreta lite just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0