Laundry time.

Visst är det härligt när man sitter i soffan och funderar över dagen och kommer inte på något att göra förutom att glo på internet eller tvätta. Glo på internet är långtråkigt, likaså tvätta. Men det var nog fan dags att köra igång några maskiner. Hade inte ett enda par rena trosor kvar. Nu väntar jag på att andra omgången ska bli färdig. Suck.. Så jävla tråkigt..
_______________

Jag har tydligen inget bättre för mig idag än att blogga och tvätta.
Vilken otroligt tråkig dag. Å andra sidan har jag inte ansträngt mig för att göra den rolig heller. Ibland måste man ha extremt tråkiga dagar för att uppskatta de mediokra dagarna och sen de underbara.
Imorgon tänkte jag vika ihop tvätten som just nu hänger överallt i lägenheten, betala resterande räkningar för pengarna som min far förhoppningsvis skickade idag, sola lite på balkongen (vid bra väder, förstås), åka in till stan och dricka lite öl med JohanL.

Just NU är jag så extremt röksugen (man blir alltid lite extra panikröksugen när man vet att ens cigg är slut) och sjukligt sugen på 70%ig choklad. Åååh.. Herregud, ge mig styrka att gå ner till Ica....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0