Jaså jahaa..

För helvete! Klockan är ju halv fyra! Vad har jag gjort idag? Inte ett skit.. Eller, jag har fotat lite. Självporträtt som jag tyckte blev ganska fina. Jag har redigerat dem samt kollat på ett avsnitt av Grey's Anatomy. Tv'n fungerade inte idag så Hem Till Gården missade jag. Jävla Com Hem.. Hmm.. Jag har ätit två knäckemackor och druckit två koppar kaffe trots att jag inte borde men än känner jag ingen hjärtklappning. Ta i trä. Fast hungern har tydligen uteblivit. Eller så har jag helt enkelt inte kännt efter. Jag har en ny favoritfotograf som heter Alexander Bergström, han tar sjukt snygga nakenbilder som absolut inte är porriga eller känns obehagliga på något sätt. De är vackra och han vågar fotografera större kvinnor också.
Fast det här är nog min favoritbild som han har tagit:


Alexander Bergström.

Själv lekte jag såhär:



Inte alls i samma klass som många bra fotografer men jag gillar att min bild är svartvit och rå på något sätt.
Jag jobbar på det. OK? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0