HUH?

Det är ju spännande när man ringer rörmokaren, som skulle varit här förra veckan, och han låter förvånad när jag undrar vart han tog vägen. Och sedan när han säger att han kan komma på tisdag nästa vecka, då låter han besvärad! Vafan!? Här har de hackat bort halva väggen i badrummet och kommer inte och städar upp efter sig. För helvete gubbar.. Skärpning!
_____________

Sara är för rolig. Jag skickade över en gammal bild på mig själv och såhär lät det då:

Vendela säger: jag saknar min piercing lite grann... dock inte frillan. herregud..

Sara säger: piercing?

Vendela säger: i näsan...?!

Sara säger: var hade du den?

Vendela säger: I NÄSAN!

Sara säger: titta där

Sara säger: nu såg jag

Sara säger: jaja

Sara säger: jag är för van vid piercingar


Sara säger: ser dem inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0